Wyniki 1 - 4 z 4 posortowane wg tytułu

Wyszukali.pl - analiza semantyczna w internecie

Nowoczesne rozwiązania IT dla badań i analiz marketingowych. W oparciu o algorytmy sieciowe, analizę semantyczną i sieci społeczne tworzymy narzędzia do badania społeczności wirtualnych, analizy marki i rynku oraz lokalizacji grup docelowych i trendsetterów w internecie.

http://www.wyszukali.pl

Ocena: 6/6

« oceń

Dodano: 12 lipca 2009

wyróżnij stronę

SW RESEARCH - agencja badań rynku i opinii

Agencja badawcza na nowe czasy StudentsWatch Sp. z o.o. (wkrótce SW Research sp. z o.o.), jest Polską firmą badawczą, liderem i prekursorem społecznościowych badań przez Internet. Firma oferuje profesjonalne rozwiązania badawcze, usługi analityczne i doradcze. StudentsWatch realizuje zarówno badania jakościowe jak i ilościowe przez Internet. W swojej działalności StudentsWatch łączy wiedzę z zakresu nauk społecznych i ścisłych, oraz kompetencje w obszarze technologii informatycznych. Oferta StudentsWatch to komfort pracy z doświadczonymi badaczami, gwarantującymi wysoką jakość wykonania badania, przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań informatycznych...

http://www.swresearch.pl

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 28 września 2012

wyróżnij stronę

BSM - Badania marketingowe i społeczne - Warszawa

Niezależny instytut zajmujący się badaniami opiniii i rynku w pełnym zakresie, zgodnie ze standardami ESOMAR.

http://www.bsm.com.pl

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 21 grudnia 2000

wyróżnij stronę

ASDIC Badania Marketingowe rynkowe i społeczne

profesjonalne usługi w zakresie badania rynku po przystępnych cenach i w krótkich terminach realizacji, specjalizujemy się w badaniach satysfakcji pracowników i klientów

http://asdic.pl

Ocena: 4/6

« oceń

Dodano: 18 września 2003

wyróżnij stronę