Opis:

Prowadzenie ewidencji ryczałtowych: -ewidencje podatku od towarów i usług -obsługa pracowników -rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów: -ewidencja kosztów i przychodów -ewidencja środków trwałych -ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług -obsługa pracowników, rozliczenia właścicieli -rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Prowadzenie ksiąg handlowych: -wszystkie wymagane przepisami ewidencje księgowe (księgi główne, pomocnicze, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług ) -rozliczenie właścicieli -sporządzenie raportów (rocznych i miesięcznych) -obsługa pracowników -rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.