Opis:
Prowadzenie ewidencji ryczałtowych:
-ewidencje podatku od towarów i usług
-obsługa pracowników
-rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów:
-ewidencja kosztów i przychodów
-ewidencja środków trwałych
-ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług
-obsługa pracowników, rozliczenia właścicieli
-rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Prowadzenie ksiąg handlowych:
-wszystkie wymagane przepisami ewidencje księgowe (księgi główne, pomocnicze, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług )
-rozliczenie właścicieli
-sporządzenie raportów (rocznych i miesięcznych)
-obsługa pracowników
-rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.