Kategorie katalogu odpowiadające zapytaniu badań:
- sortuj wg
- tytułu
- oceny
- daty dodania
Pentor - Instytut Badania Opinii i Rynku
Strona domowa Pentora, prezentuje historię firmy, metody oraz tematy badań.
http://www.pentor.com.pl
Kategorie:
Słowa kluczowe:
Dodano: 01 maja 2000
Perspecto Marketing Systems - Tajemniczy Klient
Od 5 lat specjalizujemy się w badaniach Tajemniczy Klient. Naszym celem jest dostarczenie rzetelnych i wiarygodnych wyników badań, które przyczynią się do podejmowania trafnych decyzji, przekładających się na coraz większe sukcesy rynkowe naszych klientów. Wyniki badań pogłębiamy przeprowadzając badania fokusowe wśród audytorów. Posiadamy własne studio fokusowe.
http://www.perspecto.pl
Kategorie:
Słowa kluczowe:
Dodano: 14 lipca 2009
PIK Nauka Jazdy, doszkalanie.
Szkolimy w zakresie kat. a i b. Prowadzimy kursy podstawowe, dodatkowe, doszkalanie oraz przyspieszone i weekendowe. Od 1999 roku organizujemy wczasy z prawem jazdy. Szkolimy skutecznie od 16 lat, a naszym celem jest nauka bezpiecznej jazdy. Nasi szkoleniowcy dostosowują się do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika szkolenia. Na miejscu można skorzystać z badań lekarskich, dysponujemy też pomocami dydaktycznymi. Posiadamy samochody Ople Corsy, Fiaty Pynto III, Fiata Grande Punto i motocykl Honda 250. Szkolimy bez ograniczeń w ruchu miejskim, poza obszerem zabudowanym i na oświetlonym placu manewrowym.
http://www.pik.waw.pl
Kategorie:
Słowa kluczowe:
Dodano: 04 listopada 2006
Pisanie prac
Pomoce naukowe do prac pisemnych: prace licencjackie, prace magisterskie, prace dyplomowe. Opracowania z wielu zakresów tematycznych na najwyższym poziomie. Zespół specjalistów pomoże w przygotowaniu pracy, doborze materiałów, wykonaniu badań. Pisanie prac, doświadczona kadra.
http://www.ipisanie.pl
Kategorie:
Słowa kluczowe:
Dodano: 11 lipca 2012
Planowanie mediów
MEC Poland to agencja mediowa specjalizująca się w planowaniu oraz realizacji komunikacji w mediach. Oferuje ona usługi zarówno w mediach nowych, jak i tradycyjnych, tworząc kompleksowe i dopasowane strategii dla swoich klientów. MEC zajmuje się także przeprowadzaniem badań ROI, przeprowadza insight konsumencki, działania POS, także entertainment marketing i sponsoring. Wieloletnie doświadczenie w obsłudze globalnych marek czyni MEC Poland partnerem godnym zaufania.
http://www.mecglobal.pl
Kategorie:
Słowa kluczowe:
Dodano: 18 czerwca 2013
Platforma Badań Genetycznych Sp. z o.o.
Laboratorium zajmuje się przeprowadzaniem szeregu badań za pośrednictwem strony internetowej. Wystarczy zamówić kuriera, który pobraną w domu próbkę przywiezie do placówki. Wykonujemy badania na obecność mutacji genetycznych, odpowiedzialnych za powstawanie wybranych rodzajów raka, badania weneryczne, oraz standardowe badania diagnostyczne. Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet badań!
https://zdrowegeny.pl
Kategorie:
Słowa kluczowe:
Dodano: 30 marca 2017
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji
Strona zawiera informacje o badaniach, certyfikacji, informator i harmonogram szkoleń.
http://www.pcbc.gov.pl
Słowa kluczowe:
Dodano: 03 maja 2000
Polskie Towarzystwo Badań Układu Nerwowego
Na stronie aktualności dotyczące Towarzystwa.
http://www.ptbun.org.pl
Słowa kluczowe:
Dodano: 13 maja 2000
polubzdrowie.pl
Bezpłatne badania profilaktyczne mogą uchronić nas przed wieloma chorobami jak bolerioza. Warto skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych na boleriozę. Jeśli byliśmy ostatnio w lesie, lub mieszkamy na terenach obfitych w trawy, mógł nas zaatakować kleszcz. Nawet o tym nie wiemy, ale w naszym organizmie może właśnie rozwijać się bolerioza, która zaatakuje nas dopiero za kilka miesięcy. Robiąc sobie bezpłatne badania, możemy zminimalizować ryzyko choroby, a w razie czego podjąć błyskawicznie
https://polubzdrowie.pl
Kategorie:
Słowa kluczowe:
Dodano: 31 października 2018
Pomagamy połączyć oferty firm po fuzji.
CODES Strategie Integracji – pomagamy połączyć oferty firm po fuzji lub akwizycji Transakcja fuzji i przejęć (M&A) kończy się sukcesem dopiero po zamknięciu i pełnym wdrożeniu procesu integracji obu firm. Według różnych badań nawet do 80% transakcji nie przynosi oczekiwanego rezultatu. Ryzyko niepowodzenia wynika z podziału procesu na trzy faz poszukiwania partnerów, przygotowywania transakcji oraz integracji firm po transakcji. W pierwszej zbyt często firmy koncentrują się na „taniej okazji”. Druga faza często skoncentrowana jest na negocjacjach i poszukiwaniu finansowania, trzecią fazę dominuje integrowanie struktur organizacyjnych i systemów...
http://www.strategieintegracji.pl
Kategorie:
Słowa kluczowe:
Dodano: 21 kwietnia 2011