Kategorie katalogu odpowiadające zapytaniu badania rynku:

Wyniki 11 - 20 z 47 posortowane wg daty dodania

Epanel - badania opinii publicznej i badania rynku

Badania opinii publicznej. Opinie konsumentów i internautów o produktach, usługach, zjawiskach społecznych itp. Opinia publiczna, ankiety internetowe i wywiady, sondaże internetowe i wyborcze, badania rynku przez internet.

http://www.epanel.pl

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 07 kwietnia 2005

wyróżnij stronę

Gadzetyreklamowe.com-gadżety reklamowe

Serwis o rynku gadżetów reklamowych. Firmy produkujące gadżety, artykuły o rynku produktów reklamowych, rodzaje gadżetów, badania rynku.

http://www.gadzetyreklamowe.com

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 27 czerwca 2005

wyróżnij stronę

Badania rynku, sondaże - ARC Rynek i Opinia

Badania rynku i opinii publicznej, badania marki, badania ilościowe i jakościowe. ARC Rynek i Opinia przeprowadza badania marketingowe oraz sondaże opinii publicznej. W ofercie znajdują się także: badania rynkowe (rynek finansowy, budowlany, telekomunikacyjny), wywiady internetowe, CATI i ankiety.

http://www.arc.com.pl

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 25 lipca 2005

wyróżnij stronę

Intelace Research - Marcin Mazurek

Badania rynku są dla nas czymś więcej niż tylko zbieraniem suchych faktów. Potrafimy analizować dane i na ich podstawie wyciągać praktyczne wnioski. Wiedza ta pomaga naszym klientom osiągać wymierne korzyści wypływające z lepszego zrozumienia konsumenta, konkurencji oraz ogólnej struktury rynku

http://www.intelace.com

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 01 listopada 2005

wyróżnij stronę

Szkolenia, doradztwo personalne, badania rynku

CDS izar to profesjonalny partner w zakresie szkoleń pracowniczych i menedżerskich, doradztwo personalnego i badań rynku. Proponujemy skuteczne rozwiązania dostosowane do indywodualnych potrzeb i wymagań Klienta i jego budżetu.

http://www.cdsizar.info

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 27 listopada 2005

wyróżnij stronę

Badania rynku, badania przewag konkurencyjnych

Badania rynku B2B skutecznie. Pokażemy mocne, słabe strony na tle konkurencji. Zrobimy pełną analizę sytuacji firmy na rynku.

http://www.badaniarynku.investzoom.pl

Ocena: 3/6

« oceń

Dodano: 19 lipca 2007

wyróżnij stronę

Research Lab

RESEARCH LAB jest firmą oferującą doradztwo w dziedzinie badań oraz pełny zakres usług badawczych. Instytut łączy doświadczenia wyniesione z pracy w międzynarodowych renomowanych firmach badawczych ze znajomością specyfiki zastosowania badań rynku w Polsce. Szeroki zakres usług oferowanych przez RESEARCH LAB zapewnia wybór i zastosowanie odpowiednich metod i technik badania rynku. Firma współpracuje ze specjalistami z branży doradztwa strategicznego i reklamy, co pozwala naszym Klientom uzyskać kompleksową obsługę marketingową.

http://www.researchlab.pl

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 10 lutego 2009

wyróżnij stronę

House of Numbers badania i analizy on-line

Agencja analityczno badawcza, należąca do grupy BrainJuice. W ofercie badania oraz analizy on-line. Jest to unikalne rozwiązanie na rynku polskim.

http://houseofnumbers.pl

Słowa kluczowe:

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 21 maja 2009

wyróżnij stronę

Wyszukali.pl - analiza semantyczna w internecie

Nowoczesne rozwiązania IT dla badań i analiz marketingowych. W oparciu o algorytmy sieciowe, analizę semantyczną i sieci społeczne tworzymy narzędzia do badania społeczności wirtualnych, analizy marki i rynku oraz lokalizacji grup docelowych i trendsetterów w internecie.

http://www.wyszukali.pl

Ocena: 6/6

« oceń

Dodano: 12 lipca 2009

wyróżnij stronę

Analiza danych

RSTAT jest profesjonalnym dostawcą analiz i opracowań z zakresu badania rynku, opinii, analiz biznesowych. Firma realizuje również projekty o charakterze data mining i analitycznym. R-Stat to firma badawcza skupiająca się głównie na przetwarzaniu i analizie danych. Najczęściej zajmujemy się fazą analizy danych czyli opracowania raportu i wyciągnięcia sensownych wniosków w oparciu o posiadane dane i z wykorzystaniem zaawansowanych metod analitycznych. Prowadzimy również badania w pełnym zakresie, czyli od fazy identyfikacji potrzeb, poprzez przygotowanie narzędzi badawczych, zebranie danych po ich analizę.

http://www.rstat.pl

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 04 października 2009

wyróżnij stronę