Wyniki 1 - 5 z 5 posortowane wg tytułu

ACT - Advanced Corporate Training

ACT budowanie zespołu coaching szkolenia komunikacja motywowanie pracowników dla firm team building miękkie pracownicze

http://www.act.waw.pl

Ocena: 5/6

« oceń

Dodano: 13 stycznia 2001

wyróżnij stronę

Certus - centrum szkolenia i doradztwa dla personelu

Firma prowadzi szkolenia dla handlowców i dla pracowników, szkolenia z obsługi klienta, szkolenie z negocjacji,zarządzanie projektami, czasem, konfliktem i zespołem oraz również coaching, motywowanie pracowników, kierowanie zespołem, komunikacja z klientem, intergracja i budowanie zespołu, trudny klient, asertywność

http://www.szkoleniacertus.com.pl

Ocena: 4/6

« oceń

Dodano: 15 marca 2004

wyróżnij stronę

iManager - szkolenia i edukacja dla menedzerów, szkolenia...

Nowatorska na Polskim rynku metoda świadczenia usług szkolenia i edukacja,szkolenia internetowe,kursy zarządzanie zespołem i sprzedażą,planowanie,rekrutacja i selekcja pracowników,kierowanie,ocena wyników,kontrola,motywowanie,budowanie bazy,nawiązywanie k

http://www.imanager.pl

Ocena: 4/6

« oceń

Dodano: 22 kwietnia 2003

wyróżnij stronę

Motywowanie a Teoria Świadomości Relacji

Strona szkolenia z zakresu Teorii Świadomości Relacji, którego właścicielem jest amerykańska firma Personal Strengths Publishing. Warsztaty te doskonalą jakość życia i relacji interpersonalnych, uczą zrozumieć nasze motywacje, na czym polega motywowanie. Uczą jak unikać konfliktów, jak w najgorszym przypadku sobie z nimi radzić i jak motywować siebie i innych ludzi. Dzięki udziałowi w tych warsztatach jakość Twojego życia bardzo wzrośnie.

http://www.personalstrengths.pl

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 12 stycznia 2007

wyróżnij stronę

OPTA szkolenia

Organizujemy szkolenia zamknięte dla Firm z zakresu doskonalenia technik sprzedaży, obslugi Klienta, negocjacji oraz prezentacji. Prowadzimy także szkolenia menedżerskie (np. zarządzanie zespołem, planowanie czasu i zadań, motywowanie podwładnych, itp.), a także rozwijamy umiejętności osobiste (np. w zakresie komunikacji interpersonalnej, asertywności). Podczas szkoleń bazujemy na realnych przykładach z pracy uczestników, dopasowujemy ćwiczenia do specyfiki i branży Klienta.

http://www.dobrytrener.pl

Ocena: brak ocen

« oceń

Dodano: 15 grudnia 2005

wyróżnij stronę